torsdag 8 januari 2009

Green Onions

Okej, så idag mår jag några snäpp bättre. Halsen tjafsar fortfarande, men jag kan sitta upp ordentligt och kan till och med titta på film (ska snart fördriva eftermiddagen med Citizen Kane som jag fick i julklapp). Lite mer angeläget känns också att jag kan äta ordentligt, även om jag blir mätt lite väl lätt.

Har också fått svar från studera.nu, och jag ska plugga både filmmusik (kanske med den trevliga tjejen från filmkritiken) och datormusik (med Fredrik Snus och Wille) i vår. Charleston, whu-pow pow!
Optimismen flödar!

Tills nästa gång,


Det här inläggets fundering...
...är att inlägget heter som det heter eftersom jag lyssnar på Green Onions (länk) av Booker T. & the M.G.s på YouTube. Den som haft öronen öppna under Dressmannreklamer känner igen den.

Inga kommentarer: