torsdag 18 juni 2009

Thank God it's Thursday

Nu så, snart åker jag till Skåne. Firar midsommarafton där nere, så vi slutar för veckan och åker torsdag istället för fredag. Skööönt.

Nu har rutinångesten lugnat ner sig, det finns bara en liten krypande ångest över att jobbet är oroväckande monotont och så pass betungande för mig att jag inte orkar göra något mer fantasifullt och varierat på kvällarna. Men det löser sig, jag vänjer mig. Och nu behöver jag inte jobba på en vecka heller, det är ju ganska lättande.

Ehm... Ja, det var väl det om det nu. Jag packar klart och beger mig till bilen snart.

Tills nästa gång,


Det här inläggets fundering...
...är att det visserligen blir skönt, men jag ser ändå fram emot att komma hem. 16.39 på tisdag. :3

1 kommentar:

Anonym sa...

åh, hade du det trevligt i skåne?