torsdag 20 november 2008

"I'm awake, I'm awake!"

Vill gärna ta mig mer tid att skriva här, men åtminstone de närmsta dagarna är det inte värst möjligt. Därför blir det mest notiser igen, och ett kort konstaterande om att jag lever (för er som börjat undra).

Igår var jag på Mosebacke och såg Icons on Television med Kaiser, Jackie, Lee, Mitra, Ankan, Mickan, Spänsson, Malin och något dussin andra människor jag tvivlade på att jag skulle se igen. Och de är verkligen underbart bra, det var fantastiskt att gå bort sig i. Stort tack och grattis till Henric och grabbarna för en fantastisk konsert och kväll.
Ett av de härligaste ögonblicken kan ha varit när jag först kom och stod i tröskeln, sedan såg Henric mig och bara stannade upp och började ursäkta sig genom dungen av nyanlända omkring honom.

All in all fantastiskt, och dagen ska gå till att studera harmonik. Blir dumt nog av med en kväll till eftersom min kusin med familj kommer på middag i kväll, men jag lär få välbehövt ursäkta mig runt halv nio.

Tills nästa gång,


Uppdatering;
Glömde tipsa om den här ursköna varianten av en catchig låt som fyller 50 i år.


Det här inläggets fundering...
...är att jag är sugen på att se Pulp Fiction igen.

Inga kommentarer: