tisdag 24 mars 2009

Ett skepp kommer lastat

Ett skepp kommer lastat. Med en till förkylning, och den här verkar stanna. Ont i halsen här om dagen, feber i morse och trött och ont i huvudet nu i kväll. Och i morgon var tänkt att bli veckans viktiga dag då jag och William ser King Arthur ett par gånger och börjar jobba på tentan som ska vara inne på måndag.

Däremot har jag upptäckt att min MacBok har en regionsfri DVD-spelare, så jag kan titta på min andra säsong av Chappelle's Show. Fuck yo couch, nigger (i brist på originalklipp). Buy another one, you rich motherfucker!

Tills nästa gång,


Det här inläggets fundering...
...är att Apples hemsida var min browsers startsida när jag fick datorn levererad och att jag inte orkat byta - där kunde jag dock läsa om hur soundtracket till Slumdog Millionaire är helt komponerat i Logic. Bortsett från Apples äckliga och självgoda propaganda blåste det hela mer liv i min nyfikenhet om filmen. Tror jag ska se den för att fira när jag blir frisk.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dig! Förkylningar är skit. och gällande annat i detta inlägget så är jag för trött.. orkar inte komma på något att säga om de. xD

Zackrisson sa...

Det är otroligt okej att vara trött. Och jag undrar om det egentligen är en förkylning. Jag har bara haft ont i halsen sedan i onsdags, och jag tror att det är på väg bort nu.
Borde jag gå till läkaren ändå på måndag? Utifall att det kanske är något annat djävulskap?