torsdag 19 februari 2009

jesus christ finaly

Då har CSN förmodligen beslutat att jag ska få studiebidrag. Kommer inte veta säkert förrän jag är hemma och kan se efter med min e-legitimation (som bara fungerar i IE, inkonsekvent nog), men jag kunde med min personliga kod försäkra CSN om att jag ska plugga de poäng jag sagt att jag ska, så förmodligen har de bestämt att jag ska få ett studiebidrag som jag kan försäkra dem om att jag ska jobba för.
Eller ja, definiera jobba. Den zenbuddhistiska konsten är snart slut, datormusik har jag som hobby och filmmusiken är en fröjd att ha att göra med.

Nu kommer jag förhoppningsvis kunna tänka på något annat och kanske komma på att jag kan ha något att skriva om.

Tills nästa gång,


Det här inläggets fundering...
...är att det var en smått otrolig konsert i Tibble i fredags. Låtarna lär inte vara lika bra i inspelad version, men jag måste ändå ha en track list. Mums, mums, mums, mums.

Inga kommentarer: