måndag 20 april 2009

Il postino

Jag har precis ringt postens brevbärarkontor och gett dem mitt namn och telefonnummer så att arbetsförmedlarna kan ringa tillbaka till mig i dagarna. Jag hoppas att det går vägen, för om det är något jag verkligen hoppas och är sugen på så är det ju att vara brevbärare. Känns som att det passar mig.

Plus dagliga betalda cykelturer och chans att få leverera post till Expecto, ho ho.

Tills nästa gång,


Det här inläggets fundering...
...är att jag ska göra lunch och läsa igenom papperena om aloe vera-försäljning jag fick av Torra och Mickan. När det sjunkit undan sedan är det nog dags att jogga, nu närförkylningar och göteborgare är ute ur systemet. Marvelous, I say!
Eller som George Clooney säger; "Maybe I can get a run in."

1 kommentar:

Anonym sa...

I åttan praktiserade jag fyra dagar hos posten i Kungälv. Riktigt kul faktiskt om man var cykelbud, lätt att bli trött i bilen (provade det en dag). Hoppas du får jobbet såklart :D woohoo!