fredag 3 april 2009

Qapla!

Idag har jag för första gången i år haft sandaler på mig!
Det är fullständigt irrelevant och omständigt att skriva om, men det känns så bra och det känns ännu mer vår överallt när säsongen som innebär att skor är mer ett alternativ är på gång.
Anton, det är okej. Det är bara att sucka järnet. :)

Nu måste jag panika, Annika och Maria från Göteborg kommer kvart i tre istället för halv sex. Någon gång ska jag sätta mig och skratta halva livet ur mig åt SJ, men det har jag inte tid med nu för jag borde duscha, bädda, städa, plocka och inte alls blogga men sandaler känns för viktigt ändå!

Tills nästa gång,


Det här inläggets fundering...
...hinns inte med!

1 kommentar:

Anonym sa...

Sandaler! det vill jag också pröva ju. Får dock vänta ett tag till, kylan gillar att irritera min körtelfeber.

Se till att få en fantastisk helg!